TOP пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ

пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ


Зробите самостійно
Замовите у будівельній компанії
Найдете майстра по оголошенню
Замовите у нас
Ваш варіант


Звукоізоляція стелі


Роблячи ремонт в квартирі, ви вирішили зробити шумо- і звукоізоляцію приміщень. Це можна зробити за допомогою обробки вікон, стін, стель і підлог звукопоглинальними матеріалами.

На сьогодні існує безліч різних фірм, які роблять акустичні стелі, метою яких і являється поглинання звуків. Ці стелі пожежо безпечні і виступають непоганим утеплювачем. Для того що б підібрати відповідні матеріали і змонтувати їх, вам краще звернутися по допомогу до майстра. Установка підвісної стелі не займе у вас надто багато часу і робиться вона зовсім не складно. Систему з рейок і підвісів кріплять до основи стелі, а потім укладають плити на рейки.

Чистити стельові панелі можна двома способами:

Сухий (за допомогою пилососа);

Вологий (волога ганчірочка або губка).
Будівельні і ремонтні новини | |
 
Ремонт квартири "хрущовка"

Ремонт квартири "хрущовка"


Будь-яке серійне виробництво завжди спрямоване на задоволення потреб усередненого споживача. А, означає, воно не враховує індивідуальні особливості кожного з нас. Це повною мірою відноситься і до житла. Адже більшість львів'ян продовжують жити в багатоповерхівках, де одна квартира схожа на іншу. Серед планувань найневдалішою визнана "хрущовка": мікроскопічна кухня, тісні кімнати, що давлять невисокі стелі. Проте, на думку фахівців, індивідуальним можна зробити будь-яке житло - було б бажання.
Будівельні і ремонтні новини | | Докладніше...
 
Офісні меблі: "стильні поради"

Офісні меблі: "стильні поради"


Коли ремонт у вашому офісі добігає кінця і сама трудомістка і малоприємна частина роботи завершена, залишається "оживити" приміщення. Які офісні меблі, люкс, класика або модерн будуть вибрані для інтер'єру? Усе залежить від загальної концепції офісного приміщення і від фінансових можливостей.
Будівельні і ремонтні новини | | Докладніше...
 
Євроремонт офісу

Задумавши зробити євроремонт офісу, слід врахувати безліч чинників для отримання бажаного результату. Дизайн і тип євроремонту офісу є одними з найважливіших компонентів, які визначають корпоративний стиль фірми. Кожна деталь в плануванні євроремонту офісу грає істотну роль.

Євроремонт офісу



Перш ніж почати робити євроремонт офісу, ви повинні чітко визначитися з типом офісу, врахувати усі нюанси і потім вже приступати до євроремонту. Не варто забувати про те, що офісне приміщення можна назвати другим будинком, оскільки у багатьох робочий час проходить саме тут.

Виходячи з цього, важливо також точно передбачити усі деталі, які забезпечать комфорт і затишок вашого робочого приміщення. Особливе значення матиме планування офісу.

Зазвичай розрізняють наступні типи планування офісу :

закритий, зовні це представляє розділені між собою кімнати для виконання певних функцій компанії - бухгалтерія і так далі. Такий варіант обмежує колективне спілкування, що підходить далеко не для кожної фірми.

відкритий, є досить великий простір, не розділений капітальними стінами, тут існують спеціальні зони функціонального значення. Такий тип прекрасно підходить для спільної роботи співробітників.

Найбільш раціональним варіантом планування офісу все ж залишається змішаний тип, який прекрасно поєднує в собі елементи перших двох типів планування.

Одному з важливих завдань євроремонту офісу являтиметься точне віддзеркалення діяльності компанії в дизайні і плануванні офісного приміщення. Якщо євроремонт проводиться в офісі великої і консерваторської компанії, то тут прекрасно підійде класичний стиль, а ось для компанії що займається дизайном або високими технологіями доречний буде стиль модерн або хай-тек.

Важливо підкреслити, що частенько інтер'єр офісу відбиває успішність фірми. Зараз в процесі євроремонту офісного приміщення стало модним установка скляних прозорих підлог, цей стильний нюанс надасть вишуканість і неповторність вашому робочому приміщенню.

У будь-якому випадку найважливішими деталями залишаються бездоганна чистота євроремонту офісу, хороше освітлення і провітрювана. Загальне устаткування повинне розташовуватися в легкодоступному місці.

Взагалі, для розташування техніки рекомендується робити спеціальні "острівці", які доцільно буде обгородити меблевими перегородками для ефекту погашення звуку.

Говорячи про оформлення додамо, що яскраві тони виглядають дуже радісно, приміром, цікавими бувають поєднання жовтого і синього, помаранчевого і синього. Такі комбінації виглядають дуже стильно, особливо якщо офіс розташований в сірому місті.

Добре, якщо в офісі передбачено окреме місце для кухні. Фактично цей момент є проблемою в багатьох офісах. Не пожалівши місця для цих цілей, ви отримаєте чудовий результат. Зараз ремонтні роботи проводяться в досить терміни. Використовуйте новітні технології - і євроремонт офісу не відніме багато часу.

Офісне приміщення в певному значенні є обличчям фірми, віддзеркаленням її суті. Тут важливо усе: і місце, де знаходиться будівля, і його зовнішній вигляд, і інтер'єри, і дизайн євроремонту.

Звичайне робоче місце звичайного співробітника офісу, на думку більшості керівників, повинне складатися із столу, крісла і комп'ютера. Частенько на якісних офісних меблях і ергономічному плануванні офісного приміщення економлять, вважаючи за краще по-старому, розставляти по кутах і уздовж стін величезні прямокутні столи. Але ж від організації робочого місця залежить оперативність і якість виконуваної співробітниками роботи, а значить і успіх фірми.

Необхідно зробити так, щоб колектив почував себе як вдома, а клієнти могли відчути себе в гостях у привітних хазяїв, де їм завжди готові допомогти.

Типи організації офісів


"Американський офіс" - припускає наявність декількох величезних кімнат і окремих кабінетів з приймальнями для керівництва. Кімнати, де розміщуються менеджери нижчого і середнього ланок, поділені на окремі робочі місця тонкими перегородками, по висоті що не доходять до стелі - таким чином, виходить, що у кожного працівника неначе свій окремий кабінет, де він зможе зосередитися на роботі і не заважати іншим.

"Азіатський офіс" - відрізняється вишуканим інтер'єром, в нім обов'язково є спеціальні кімнати для переговорів з круглим столом, який, на думку психологів, полегшує спілкування. "Азіатський офіс" будується на принципах фэн-шуй - науки про найбільш доцільну і сприятливу для людини організацію приміщення.

"Радянський варіант" - 6-8 чоловік в одній маленькій кімнаті, розташовані в довільному порядку, і керівник в кабінеті за величезним столом, до якого приставлений ще один таким чином, що разом вони утворюють букву "Т"

Варіанти планування офісу

Якщо співробітники часто ведуть спільні переговори, виробляють загальні рішення, то підійде варіант планування "мальтійський хрест". При такому варіанті у працівників є власні робочі місця, розташовані уздовж стін, а в центрі кімнати знаходиться круглий стіл - зона для вироблення колективних рішень. Між центральним столом і робітниками місцями з усіх боків повинні залишатися досить вільні проходи.

Якщо ваші працівники повинні постійно переміщатися, до них часто приходять клієнти і співробітники, то найбільше підійде варіант "вільний центр" з максимальною вільною площею в центрі кімнати. При такому варіанті планування усі робочі лінії і корпусні меблі побудовані уздовж стін. Кожне робоче місце має бути оснащене додатковим стільцем для відвідувачів і столом-приставкою. Якщо дозволяє розмір приміщення, в кімнаті можна розмістити дивани і крісла для клієнтів.

Якщо ваша фірма обслуговує клієнтів різного рівня або в одній кімнаті вимушено уміщатися відразу два різні відділи, то підійде варіант планування "дві робочі зони". При цьому варіанті робочі лінії розташовуються упоперек кімнати, на передньому плані розміщуються працівники, що приймають клієнтів, а на задньому плані - співробітники, безпосередньо не працюючі з клієнтами (або ті, хто спілкується з VIP клієнтами).

Природно, офісне приміщення має бути просторим, добре освітленим, провітрюваним або оснащеним кондиціонером, чистим і доглянутим. У інтер'єрі краще використовувати спокійні кольори: білий, ясно-жовтий, персиковий, зелений і т. д.

Робоче місце повинне займати площу не менше 1,5 х 1,6 м, окрім цього потрібні проходи між столами не менше 50- 70 см і вільний прохід до виходу і до офісного устаткування загального користування : принтер, ксерокс, і т. п.

Бажано, щоб офісне приміщення мало окрему кухню-їдальню, де співробітники могли б приготувати чай або каву, підігріти принесений з будинку сніданок. Окремо слід сказати про санвузол - це показник культури фірми. Усі санвузли мають бути обладнані сучасним сантехнічним устаткуванням і виблискувати чистотою.
Будівельні і ремонтні новини | |
 
Корисна інформація.Як вибрати матеріал

Вибір ковроліну.

Корисна інформація.Як вибрати матеріал




Найважливіша характеристика - щільність ковроліну. Якщо щільність висока, то вм'ятин від меблів не залишатиметься і Ви зможете робити перестановку меблів так само легко, як і без кавролина. Для малоосвітлених приміщень краще підібрати косролин теплих і світлих тонів. Багатоколірні ковролины дуже добре приховують плями і загрезнения.

Вибір лінолеуму.

Вибирайте ті, які виготовляють за технологією пластичного матеріалу, включаючи мінімум пластифікаторів. Вони не тріскаються при згинанні. При використанні лінолеуму слід раз в підлогу року натирати його спеціальними мастиками і берегти від зіткнення з предметами, що колють і різальними.

Вибір ламінату.

Дешевий ламінат може розійтися і розмокнути. Якщо після укладання є скрип, це означає що укладання зроблене не правильно або придбані дошки з порушеною геометрією. Ламінат краще вибрати потовще. При купівлі ламінату, слідує ознаомиться з інструкцією від виробника, в ній може бути дуже корисна інформація.

Вибір паркету.

Слід знати, що правильно укладений паркет може прослужити до 90 років. При купівлі треба врахувати багато чинників: розмір плашок і їх геометрію, спосіб сушки, вид деревини. Найякісніша - деревина дуба. Товщина повинна складати 20-35 см При виборі, бути дуже точним, оскільки невеликі погрішності можуть зіпсувати малюнок і утворюють щілини. Не слід купувати лакований паркет, при його укладанні, можуть виникнути проблеми.

Вибір Шпалер.


Треба вибирати шпалери з однієї серії з чіткими однаковими штампами. Перед купівлею точно визначити кількість рулонів, інакше, при повторній купівлі, порівняти штампи із вже придбаними рулонами. При придбанні спеціальних шпалер, вимагайте у продавця спеціальну інструкцію. Якісні шпалери мають бути стійкі до вологи і механічних дій.

Штукатурка.


Гіпсова штукатурка має ряд переваг перед іншими видами. Вони екологічно чиста, термостійка, бытсро сохне, менше тріскається і дає рівну поверхню
Будівельні і ремонтні новини | |
 
пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ Plazov.ru