Сучасні кондиціонери відомих виробників є дуже надійними і довговічними і можуть багато років справно виконувати свої функції. Проте, навіть найякісніші моделі вимагають періодичного сервісного обслуговування.
Для споживача необхідність проведення ТО обумовлена декількома причинами, в їх числі:
Кондиціонер є технічно складним пристроєм, що включає в себе безліч найрізноманітніших систем. Їх надійна робота гарантується тільки при наявності своєчасного сервісного обслуговування. Зокрема, необхідно проводити очищення радіаторів блоків від пилу. Якщо цього не робити, порушується теплообмін, компресор починає працювати з перевантаженням, що може привести до його виходу з ладу.
Якщо на встановленому кондиціонері виконувалося передбачене гарантійною угодою сервісне обслуговування, що вийшов з ладу компресор або будь-який інший вузол буде безкоштовно замінений по гарантії. Але якщо профілактичні регламентні роботи не виконувалися, в безкоштовній заміні вийшов з ладу вузла буде відмовлено. Це стандартна практика переважної більшості виробників кондиціонерів, включаючи найвідоміші бренди.
Відзначимо, що обов'язкове сервісне обслуговування в період дії гарантійного терміну добре знайоме покупцям і по інших групах технічно складних товарів. Наприклад, куплений новий автомобіль повинен обов'язково пройти кілька планових ТО у офіційного дилера. Якщо щось не зроблено, покупець позбавляється гарантії. Технічна складність кондиціонерів призвела до необхідності використовувати точно такий же підхід.
Попередження поломок
Виробники прагнуть зробити кондиціонери якомога надійнішими. Проте, принципові особливості їх конструкції вимагають виконання періодичного технічного обслуговування. В першу чергу, мова йде про очищення радіаторів, фільтрів, інших систем кондиціонера від пилу, що порушує їх нормальну роботу. Виконуються й інші роботи, що забезпечують нормальну безпроблемну експлуатацію обладнання.
Відзначимо, що попередження поломок набагато ефективніше і дешевше їх усунення. Сервісні заходи спрямовані саме на забезпечення багаторічної надійної роботи кондиціонера навіть в найскладніших умовах.
Підтримка функціональності кондиціонера
Сучасний кондиціонер не тільки охолоджує або нагріває повітря в приміщенні, але і ефективно очищає його від пилу, шкідливих речовин, різних мікроорганізмів. Якщо вчасно не очищати або не замінювати фільтри, функціональність системи порушується. Кондиціонер буде як і раніше підтримувати в приміщенні задану температуру, але якість очищення повітря істотно знизиться.
Важливо й те, що забиті пилом радіатори і фільтри призводять до посиленої роботи компресора і, як наслідок цього, до підвищеної витрати електроенергії, не кажучи вже про можливість виходу компресора з ладу. Всього цього можна уникнути, вчасно виконавши сервісне обслуговування.
Які роботи виконуються при сервісному обслуговуванні кондиціонера
Список виконуваних робіт досить великий, в число найбільш важливих входить очищення від пилу та іншого сміття цілого ряду вузлів кондиціонера:
- Радіаторів блоків;
- Корпуси внутрішнього блоку;
- Вентилятора і фільтрів внутрішнього блоку;
- Вентилятора зовнішнього блоку.
Крім того, в ході профілактичних робіт проводиться промивка і продування дренажу, перевірка цілісності електричних проводів, підтяжка контактів. Фреонові магістралі перевіряються на витоку, вимірюється тиск в системі. Якщо воно нижче норми, виконується дозаправка. В ході регламентних робіт також усуваються всі виявлені власником неполадки кондиціонера.
Саме очищення вузлів кондиціонера від пилу є одним з обов'язкових сервісних заходів. Особливо важливо своєчасно очищати радіатори, на яких поступово накопичується пил. Радіатор внутрішнього блоку завжди знаходиться у вологому стані, це сприяє прилипанню до нього пилу. Що, в свою чергу, створює сприятливе середовище для розвитку бактерій і грибків. Це ж стосується і фільтрів - якщо їх не чистити, вони не тільки перестають справлятися зі своїми функціями, але і самі стають розсадником грибків і різних мікроорганізмів.
З якою періодичністю виконується сервісне обслуговування
Конкретні терміни визначаються виробниками кліматичної техніки і вказуються в паспорті вироби, найчастіше необхідно проводити не менше одного технічного обслуговування в рік. Час для техобслуговування краще вибрати до початку спекотного сезону, щоб до нього ваш кондиціонер був вже перевірений і знаходився в повністю справному стані.
Наші гарантії
Наша політика полягає в тому, щоб пропонувати покупцям нехай і не найдешевшу, але дуже надійну техніку. Ми відбираємо для вас найякісніші моделі і гарантуємо їх багаторічну безпроблемну роботу. На всі моделі дається гарантія виробника, при виникненні в період гарантійного терміну будь-якої неполадки наші фахівці усунуть її швидко, якісно і абсолютно безкоштовно.
Не забувайте, що гарантія діє тільки в тому випадку, якщо куплений Кондиціонер проходив своєчасне технічне обслуговування. Підкреслимо, що це не наша примха, а вимога виробників. При цьому проведення сервісного обслуговування вигідно самому споживачеві-вартість техобслуговування незрівнянно менше суми, яку доведеться заплатити в разі виникнення серйозної поломки.